Program Home to Home dla posiadaczy modeli samochodów marki Hyundai polegający na bezpłatnym odbiorze lub dostarczeniu auta przed lub po naprawie gwarancyjnej / przeglądzie.

Szczegóły programu:

1. Dojazd do klienta - 2 propozycje:

  -  odbiór samochodu do naprawy gwarancyjnej lub przeglądu;

  -  odbiór samochodu z opcją samochodu zastępczego w celu naprawy   gwarancyjnej lub przeglądu.(samochód użyczony na preferencyjnych warunkach)

2. Przygotowanie formularza przyjęcia do naprawy gwarancyjnej/przeglądu.

3  Dojazd pracownika stacji do klienta. Uzyskanie podpisu klienta na zleceniu naprawy gwarancyjnej/przeglądu.

4. Odbiór samochodu od klienta. (pozostawienie samochodu zastępczego – opcja)

5. Naprawa samochodu.

6. Dostarczenie samochodu do klienta . Odbiór samochodu zastępczego.

7. Każdorazowo wykonujemy ozonowanie pojazdu

Obszar obowiązywania programu Home-to Home:

ok 100 km  w obrębie Autoryzowanej Stacji Obsługi Hyundai Szymański.

 

ZAPRASZAMY DO KONTAKTU Z NASZYM DZIAŁEM SERWISU